Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Stalowe Buty Szybkości
Historia: Buty te zostały podobno stworzone jako nagroda dla pewnego szczególnie zasłużonego królewskiego posłańca, który przemierzając pieszo wielkie połacie terenu słynął z tego, iż zawsze donosił wiadomość na czas. Jednakże ów posłaniec był osobą niewygodną dla pewnych ludzi z dworu króla, którzy postanowili nieco życie mu utrudnić przekupując nadwornego czarodzieja, aby ten popełnił drobną pomyłkę przy tworzeniu owych butów (patrz dalej).
Ostatni właściciel: Wspomniany posłaniec już dawno nie żyje, a królestwo przestało już istnieć kilkadziesiąt lat temu. Buty, które padły ofiarą kradzieży zdążyły już wielokrotnie zmienić właściciela. Ostatni znany z nich to podobno pewien mnich-samotnik, żyjący gdzieś na pograniczu. Jedyne co o nim wiadomo to to, że był wielkim miłośnikiem alkocholu.
Wygląd: Buty są ciężkie, wykonane z połyskliwej stali, ozdobione dwoma klejnotami i herbem zaginionego królestwa. Jest na nich także wypalone imię owego posłańca - Falm. Obydwa buty są ze sobą połączone cieńkim, srebrnym łańcuszkiem. Ogólnie są bardzo wygodne w noszeniu i sprawiają wrażenie bardzo zadbanych, jakby dopiero co wyszły z rąk ich twórcy.
Właściwości: Osoba, które założy buty i wymówi imię na nich wypalone od tyłu - "Mlaf" będzie w stanie poruszać się z dwukrotną prędkością typowego przestawiciela jej rasy. Jednakże wpierw musi ona pomyśleć do jakiego miejsca chce dojść i przywołać w myślach jego obraz. Buty będą działały tylko dopuki doputy osoba będzie poruszała się w kierunku miejsca do którego zmierza. Jeśli zmieni kierunek buty do końca dnia przestają działać.
Ukryte właściwości: Idący w tych butach nie może korzystać ze zdolności cichy chód.
Jeżeli srebrny łańcuszek łączący obydwa buty zostanie zerwany to czasowo tracą one swoją moc i stają się niemożliwe do zdjęcia z nóg właściciela. Dodatkowo każdego dnia stają się odrobinę węższe, a po trzecim dniu i każdego następnego zaczynają zadawać posiadaczowi 1k6 obrażeń.
Ponowne scalenie łańcuszka niczego nie zmieni. Jedyny sposób, aby pozbyć się klątwy i to albo odczekać miesiąc, po którym buty wracają do pierwotnych rozmiarów, a łancuch łączy się spowrotem (kończy się to jednak najczęściej zmiażdżonymi stopami i niemożliwością chodzenia), lub też wymówienie imienia Falm na wszystkie możliwe sposoby (Falm, Mlaf, Lamf, Almf itd). Było to jedyne co mógł uczynić czarodziej tworzący te buty, aby dać jakąś szansę posłańcowi...
Corwin. |
komentarz[38] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Stalowe Buty Szybkości" |
|
|
|
|
|
|
|