..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Mistyczny wojownik


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons


Opis: Mistyczni wojownicy są szkoleni w niezwykłej technice walki mieczem, pozwalającej im wykorzystać swoją wewnętrzną energię do wspomagania swoich możliwości.
Kostki wytrzymałości: k10

Wymagania:
Bazowa premia do ataku: +8
Atuty: Skupienie na broni (dowolny miecz), Specjalizacja w broni (dowolny miecz)
Cechy: Roztropność 15+
Przedmiot: Mistyczny Miecz (Skrazzir) (charakterystyka wg uznania MG).

Mistyczny wojownik:

PoziomMod.AtakuWytrwałośćRefleksWolaSpecjalne
1+1+0+1+0Mistyczny atak+1
2+2+1+1+1Medytacja
3+3+2+2+2Mistyczny atak+2
4+4+2+2+2Mistyczne pchnięcie
5+5+2+3+2Mistyczny atak+3
6+6+2+3+2Mistyczne oko/3 na dzień
7+7+3+4+3Mistyczny atak+4
8+8+3+4+3Mistyczne cięcie
9+9+4+5+4Mistyczny atak+5
10+10+4+5+4Mistyczne pole/5 na dzień


Umiejętności klasowe:
Koncentracja (Bd), Pływanie (S), Skakanie (S), Wspinaczka (S), Rzemiosło (Int), Zawód (Int), Zastraszanie (Cha).
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 2 + modyfikator z int.

Właściwości klasowe:

Biegłości w broni i zbroi:
Biegły jest we wszystkich zbrojach, jednak korzystać może tylko z wybranej grupy mieczy (np. krótkie, długie), przy czym najlepiej jeżeli ograniczy się tylko do mistycznej broni którą posiada. W przeciwnym wypadku, jeżeli MG uzna, że jego więź z mieczem zbyt bardzo osłabła może pozbawić go czasowo możliwości korzystania z jego specjalnych zdolności. Dodatkowo, jeżeli wojownik straci swoją mistyczną broń na dłużej niż ilość dni równa jego poziomowi, może zdarzyć się iż na stałe straci swoje zdolności i nie będzie mógł pozostać Mistycznym Wojownikiem.

Mistyczny atak
Mistyczni wojownicy są w stanie wykorzystywać swoją wewnętrzną energię do wspomagania się w walce. Korzystając z tej zdolności wojownik otrzymuje modyfikator +1 do ataku lub obrażeń (do wyboru). Co dwa poziomy modyfikator zwiększa się o kolejne +1.

Medytacja
Poddając się głębokim medytacjom, wprowadzając swój umysł w specjalny trans wojownik jest w stanie wyleczyć dodatkowe 1k4 obrażeń za każdą godzinę jaką spędza na kuracji. Aby skorzystać z tej zdolności musi znajdować się w ustronnym miejscu, gdzie panuje absolutna cisza i spokój. Kiedy jednak już zapadnie w trans nic nie jest w stanie go obudzić; jego oddech i bicie serca są ledwo wyczuwalne, dochodzi do siebie dopiero po okresie, który ustalił podczas użycia tej zdolności.

Mistyczne pchnięcie
Ta niezwykła zdolność pozwala atakować przeciwników na odległość, za pomocą wewnętrznej energii wojownika i jego broni. Rzut na atak wykonywany jest normalnie z tym, że obrażenia zadane w ten sposób równają się 50% obrażeń podstawowych. Zasięg tego ataku jest równy 1,5 metra na poziom.
Przed pierwszym tego typu atakiem bardzo trudno jest się obronić (mod. -4), a w kolejnych nadal jest trudno (mod. -2). Jednak działa to tylko podczas pierwszej walki z danym przeciwnikiem, w kolejnych tylko pierwszy atak jest trudny do obrony (mod. -2), a reszta przebiega już normalnie.

Mistyczne oko
Używając tej zdolności mistyczny wojownik wytwarza wokół siebie niezwykłą aurę pozwalającą mu widzieć emanancje magiczne, niewidzialne istoty, a także wyczuwać przeciwników, którzy znajdują się w ukryciu. Zdolność działa w obrębie koła o średnicy 4,5 metra na każde 3 poziomy.

Mistyczne cięcie
Dzięki tej mocy wojownik może zaatakować kilku przeciwników na odległość (jeden na każde 3 poziomy wojownika). Reszta zasad jak przy Mistycznym Pchnięciu.

Mistyczne pole
Ta potężna zdolność pozwala tworzyć wojownikowi niewidoczne bariery, które mogą chronić przed atakami, chronić jakieś przejście czy też cokolwiek innego. Podczas użycia tej zdolności wojownik kreśli swoją bronią koło wokół miejsca które chce chronić. Ta niewidzialna bariera ma połowę wartości aktualnej liczby kostek wojownika (jeżeli ma on 6 kostek k8, bariera ma 3 kostki k8).

Corwin.
komentarz[56] |

Komentarze do "Mistyczny Wojownik"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.050518 sek. pg: