Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Firati
Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons
Opis:
Firati to wyszkoleni łucznicy, potrafiący wykorzystywać prostą magię elementu ognia do wspomagania się podczas walki ze swoimi przeciwnikami.
Kostka wytrzymałości: k8
Wymagania:
Bazowa premia do ataku: +6
Atuty: Skupienie na broni (dowolny łuk, bez kuszy), Precyzyjny strzał, Bezpośredni strzał
Czarowanie: Zdolność rzucania zaklęć wtajemniczeń 1. poziomu.
Łucznik Firati:
Poziom | Mod.Ataku | Wytrwałość | Refleks | Wola | Specjalne | 1 | +1 | +2 | +2 | +0 | Ognista strzała +1 | 2 | +2 | +3 | +3 | +0 | Podpalenie | 3 | +3 | +3 | +3 | +1 | Ognista strzała +2 | 4 | +4 | +4 | +4 | +1 | Ściana ognia | 5 | +5 | +4 | +4 | +1 | Ognista strzała +3 | 6 | +6 | +5 | +5 | +2 | Deszcz ognia | 7 | +7 | +5 | +5 | +2 | Ognista strzała +4 | 8 | +8 | +6 | +6 | +2 | Słup ognia | 9 | +9 | +6 | +6 | +3 | Ognista strzała +5 | 10 | +10 | +7 | +7 | +3 | Wybuch ognia |
Umiejętności klasowe:
Ciche poruszanie się (Zr), Jeździectwo (Zr), Koncentracja (Bd), Nasłuchiwanie (Rzt), Spostrzegawczość (Rzt), Rzemiosło – Łuki (Int), Sztuka przetrwania (Rzt), Używanie lin (Zr), Ukrywanie się (Zr)
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 6 + modyfikator z int.
Właściwości klasowe:
Ognista strzała
Na pierwszym poziomie Firati jest w stanie wywołać magiczny ogień dla swoich strzał, które zadają 1k4+1 obrażeń od ognia. Co dwa kolejne poziomy modyfikator +1 zwiększa się o 1.
Podpalenie
Na drugim poziomie Firati może sprawić, że jego strzały będą skutecznie podpalały cel w którym trafią.
Ściana ognia
Na czwartym poziomie w miejscu w które trafi Firati pojawia się ściana ognia o wysokości 2 metrów i szerokości 4. Zadaje ona 1k6 obrażeń każdemu kto znajdzie się w jej zasięgu. Po trzech turach znika.
Deszcz ognia
Na szóstym poziomie strzała wypuszczona przez Firati rozpada się w locie tworząc ognisty deszcz, który pokrywa obszar 4,5 metra kwadratowego i zadaje 1k4 obrażeń od ognia każdej istocie znajdującej się w zasięgu. Normalne obrażenia od strzały nie są liczone. Łucznik musi strzelać w odpowiednim miejscu, tak aby móc wycelować do góry pod odpowiednim kątem (ognisty deszcz spada na wrogów z góry, nie można strzelić np. w tunelu). Dlatego też zasięg jego łuku jest zmniejszony do 50%.
Słup ognia
Na ósmym poziomie z miejsca w które trafi łucznik wystrzela wysoki na 1k10 metrów słup ognia zadając 1k8 obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu. Jeżeli łucznik chce w ten sposób zranić latającą istotę to nie może ona lecieć wyżej niż wynosi wysokość słupa ognia i w tym przypadku łucznik otrzymuje modyfikator -2 do rzutu na atak.
Wybuch ognia
Na dziesiątym poziomie strzały Firati wybuchają po trafieniu w cel zadając 1k12 obrażeń w promieniu 1k4 x 1,5 metra. Tej zdolności może użyć tylko 3 razy dziennie.
Uwagi:
1.Z racji bliskiego związku łuczników Firati z żywiołem ognia, otrzymują oni kary –2 do rzutów obronnych związanych z obrażeniami od zimna.
2.Wszystkie istoty zranione ognistą strzałą nie mogą korzystać z naturalnych zdolności regeneracyjnych.
Corwin.
|
komentarz[31] | |
|
|
|
|
|
|
|