..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Zwiadostwo [Ogólny]


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons



Burza, deszcz, zawieja - nie ma co, wspaniałe warunki do tropienia.
Musieliśmy złapać ich przed zmrokiem z dwóch powodów. Po pierwsze, do tego czasu mogą zdążyć dotrzeć do rzeki, gdzie zapewne czeka na nich łódź, którą umkną nam bez trudu. Po drugie nagroda wyznaczona przez Prefekta obowiązywała tylko do świtu następnego dnia, a musieliśmy ich jeszcze dostarczyć (mniejsza czy żywych czy martwych). Toteż wszystko byłoby pięknie, gdyby nie pogoda. Byli moze z dwie godziny przed nami, ich konie były zmęczone, nasze świeżo wypoczęte, oni mieli rannych, my byliśmy w pełni sprawni. Tylko ta parszywa pogoda dawała im przewagę.
Jakaś postać pojawiła się przed nami. Błyskawica na moment oświetliła jej sylwetkę, wyciągnęliśmy w pogotowiu broń. Jednak nasz przewodnik dał nam znać, że to swój.
Był przemoczony do suchej nitki, strugi deszczu spływały po jego kapeluszu i płaszczu. Miał przy sobie tylko krótki łuk i niemal pusty kołczan. Jak się jednak okazało, ten elf był naszą ostatnią szansą.
Prowadził nas szybko, od czasu do czasu tylko sprawdzając ślady, tak jakby niemal widział drogę którą podążały nasze ofiary. Nie przeszkadzał mu deszcz, nie zważał na porywisty wiatr. Szedł szybko i pewnie. A ja już wtedy wiedziałem, że nasze szanse drastycznie się zwiększyły.
Toteż kiedy setnik krzyknął i wskazał dłonią przed nami, uśmiech zagościł na mojej twarzy. Mieliśmy ich, teraz już nie uciekną...

Opis: Zostałeś przeszkolony do tropienia w trudnych warunkach.

Wymagania: Umiejętność tropienie, Roztropność 15+
Korzyści: Kiedy tropisz kogoś w trudnych warunkach pogodowych (deszcz, śnieg itp.) otrzymujesz premię +4 do wszystkich testów, która jednak nigdy nie może przekroczyć kary otrzymanej za trudne warunki pogodowe.


Autor: Corwin
Redakcja: Kamulec
komentarz[11] |

Komentarze do "Zwiadostwo [Ogólny]"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.121780 sek. pg: