Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Trafienia w określoną część ciała
Czy nie wydawało Ci się, że nosząc napierśnik w D&D masz go na całym ciele, lub kiedy używasz puklerza chroni on całe Twoje ciało? Wydało mi się to dziwne i postanowiłem zaproponować inne rozwiązanie. Zacznę od trafiania w określoną część ciała:
Rzut-1K12
Głowa-1
P. ręka-2,4
L. ręka-3,5
Korpus-6,7
P. noga-8,10
L. noga-9,11
SZCZĘŚCIE - Jeśli wyrzuciłeś 12 na kostce masz po prostu szczęście, trafiasz przeciwnika (rzucasz ponownie K12) w czułe miejsce np. noga-kolano, głowa-oko, itp. Wtedy dodajesz jedna kostkę więcej z broni np. miecz krótki obrażenia 1K6 plus jeszcze 1K6.
Zbroja i plusy do pancerza.
Jeśli np. używasz napierśnika nie dodajesz plusowych punktów z pancerza na całym ciele, tylko na korpusie. Kiedy używasz tarczy – puklerz, chroni ona tylko twój korpus i L. rękę, duża tarcza i mała chroni dodatkowo głowę. W tej zasadzie istnieje wreszcie coś takiego jak hełm; jeśli go posiadasz dodajesz modyfikator z pancerza zbroi.
Zilvren. |
komentarz[44] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Trafienia w określoną część ciała" |
|
|
|
|
|
|
|