Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Wroniec
Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons
Wroniec: mała bestia
KW: 1/2k10+1 (4 pw)
Inicjatywa: +7 (+3 Zr, +4 Doskonalsza inicjatywa)
Szybkość: 4,5m, latanie 18m (dobra)
KP: 15 (+1 rozmiar, +3 Zr, +1 naturalny)
Ataki: 2 szpony +4 lub dziób +4 wręcz
Obrażenia: szpony 1k3-4, dziób 1k6-4
SA: rozszarpanie
SC: widzenie w ciemności (18m), węch
MRO: Wytrwałość +3, Refleks +7, Wola +2
Cechy: S 2, Zr 17, Bd 12, Int 2, Rzt 14, Cha 6
Umiejętności i atuty: Nasłuchiwanie +4, Zauważanie +7, Finezja w broni (szpony i dziób), Doskonalsza inicjatywa, Błyskawiczny refleks
Klimat/Teren: każde bagna, góry i podziemia
Występowanie: pojedynczo lub stado (15-30)
SW: ½
Skarb: żaden
Charakter: zazwyczaj chaotyczny zły
Rozwój: 1-3 KW (mały), 4-6 KW (średni)
Walka:
Rozszarpanie (zw): jeśli Wroniec wykona dwa udane ataki szponami, to wczepia się w ciało ofiary i zadaje automatycznie 2k6-4 obrażeń co turę. Jednakże wtedy jego KP nie otrzymuje premii za Zr (czyli jest równe 12).
Wrońce to ptaki dwa razy większe od przeciętnego kruka. Na ogół polują w stadach chociaż można spotykać silniejsze osobniki, które wolały żyć samotnie. Atakując ofiarę nadrabiają swe krępe ruchy wbijaniem się w ciało ofiary i darciem je na drobne kawałki.
Avril. |
komentarz[15] | |
|
|
|
|
|
|
|