Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Mechaniczny pająk
Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons
Mechaniczny pająk: malutki konstrukt
KW: 1k10 (5 pw)
Inicjatywa: +4 (Zr)
Szybkość: 6m, wspinanie 3m
KP: 18 (+2 rozmiar, +4 Zr, +2 naturalny)
Ataki: ugryzienie +4 wręcz
Obrażenia: ugryzienie 1k3-3 i zatrucie
SA: trucizna, autodestrukcja
SC: konstrukt
MRO: Wytrwałość +0, Refleks +4, Wola +0
Cechy, S 4, Zr 18, Bd -, Int -, Rzt 11, Cha 4
Umiejętności i auty: Finezja w broni (ugryzienie)
Klimat/Teren: każdy
Występowanie: różne
SW: 2
Skarb: żaden
Charakter: zawsze neutralny
Rozwój: 2 KW (mały), 3 K2 (średni), 4 KW (duży)
Walka:
Zatrucie (zw): po udanym ugryzieniu pająka ofiara musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST11 + liczba KW konstrukta). Jeśli był nieudany, to ofiara otrzymuje 1k3 obrażeń za każde KW pająka.
Autodestrukcja (zw): kiedy liczba pw konstrukta osiągnie 1, uruchamia się system samoobrony. Po k20 sekundach pająk eksploduje zadając k12 obrażeń istotom znajdującym się w promieniu 6m od miejsca wybuchu.
Tworzenie: 200sz x liczba KW konstrukta, 50PD x liczba KW konstrukta, tworzący na 8 poziomie, test Rzemiosła (kowalstwo) (ST 14 + liczba KW konstrukta), czary: kula ognista, wybuchowe runy, niewidoczny służący.
Mechaniczne pająki są na ogół niewielkimi strażnikami pomieszczeń np. sypialń bądź mało wartych magazynów. Poza tym mogą one służyć liczom za relikwiarz (zwłaszcza konstrukty budowane w dużym rozmiarze).
Avril. |
komentarz[15] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Mechaniczny pająk" |
|
|
|
|
|
|
|