Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
K'azzin
Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons
K’azzin: filigranowe robactwo
KW: 1/8k8 (1 pw)
Inicjatywa: +5 (Zr)
Szybkość: 1,5m, 4,5m latanie (doskonała)
KP: 23 (+8 rozmiar, +5 Zr)
Ataki: ugryzienie +3 wręcz
Obrażenia: ugryzienie 1k2-5 i zatrucie
SA: zatrucie
SC: OC 10
MRO: Wytrwałość +2, Refleks +5, Wola +1
Cechy: S 1, Zr 20, Bd 10, Int -, Rzt 12, Cha 6
Umiejętności i atuty: Spostrzegawczość +12, Atak z powietrza
Klimat/Teren: każde bagna i lasy
Występowanie: pojedynczo lub rój (20-120)
SW: 3
Skarb: żaden
Charakter: zawsze neutralny zły
Rozwój: 1 KW (drobny)
Walka:
Trucizna (zw): po udanym ugryzieniu ofiara musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST 20). W przypadku porażki trucizna zadaje k8 obrażeń przez kolejne k4 rundy. Oprócz tego ofiara na stałe traci:
k%:
1-16: k2 punktów siły,
17-32: k2 punktów Zręczności,
33-48: k3 punktów Budowy,
49-64: k3 punktów Intelektu,
65-80: k3 punktów Roztropności,
81-100: k6 punktów Charyzmy.
Te niewielkie muchy niczym nie różnią się od innych przedstawicieli swego gatunku. Jedynie osoba o wprawnym oku umiałaby dostrzec coś na kształt czerwonego oka na grzbiecie owada. Jest to tylko ubarwienie, ale po nim można poznać, że ma się doczynienia z K’azzinem. Roje tych śmiercionośnych much polują na wszelkie żywe stworzenia i faszerują je róznymi odmianami trucizn: od zwiotczających mięśnie, poprzez oślepiające i niszczące komórki mózgowe, aż po trucizny wywołujące różne wypryski na ciele.
Avril. |
komentarz[17] | |
|
|
|
|
|
|
|