Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Łowca Dnia
Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons
„Jak to cudownie znów widzieć słońce”
Opis: Łowcy dnia, to organizacja posiadająca zaledwie garstkę członków. Należą do niej wampiry, które jakimś sposobem porzuciły żywot okrutnych łowców zaludniających krainy swymi pomiotami, na rzecz… polowania na swych braci. Łowcy dobrowolnie wyparli się przynależności do istot swego rodzaju. Wampiryzm uważają za chorobę którą trzeba jak najszybciej wyplenić. Są wyrzutkami, ponieważ nie są akceptowani wśród ludzi, jak i wśród wampirów.
Kostka wytrzymałości: k12 (jako wampir)
Wymagania:
Rasa: Wampir (nie wampirzy pomiot)
Bazowa premia do ataku: +4
Umiejętności: Sztuka przetrwania 6 rang, Ciche poruszanie się 6 rang, Ukrywanie się 6 rang,
Atuty: Skupienie na broni (dowolna broń), Tropienie
Charakter: Dowolny nie zły i nie chaotyczny
Specjalne: Postać musi dobrowolnie wyprzeć się przynależności do grona wampirów.
Specjalne: Postać musi zabić jakiegoś wampira w obronie dobrej lub neutralnej istoty.
Łowca dnia:
Poziom | Mod.Ataku | Wytrwałość | Refleks | Wola | Specjalne | 1 | +1 | +2 | +0 | +2 | Przystosowanie do światła dnia, Wyparcie dziedzictwa | 2 | +2 | +3 | +0 | +3 | Preferowany wróg (wampiry) | 3 | +3 | +3 | +1 | +3 | Odporność | 4 | +4 | +4 | +1 | +4 | - | 5 | +5 | +4 | +1 | +4 | Sztuka łowów | 6 | +6 | +5 | +2 | +5 | - | 7 | +7 | +5 | +2 | +5 | Jak żywy | 8 | +8 | +6 | +2 | +6 | - | 9 | +9 | +6 | +3 | +6 | Zwycięstwo nad śmiercią | 10 | +10 | +7 | +3 | +7 | Prosto w serce |
Umiejętności klasowe:
Ciche poruszanie się (Zr), Jeździectwo (Zr), Nasłuchiwanie (Rzt), Spostrzegawczość (Rzt), Rzemiosło (Int), Sztuka przetrwania (Rzt), Używanie lin (Zr), Ukrywanie się (Zr), Blefowanie (Cha), Zwinność (Zr), Zachowanie Równowagi (Zr)
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 6 + modyfikator z int.
Właściwości klasowe:
Biegłość w broni i pancerzu:
Łowca dnia otrzymuje biegłość we wszystkich broniach prostych i żołnierskich, oraz w lekkich pancerzach.
Przystosowanie do światła dnia:
Na pierwszym poziomie Łowca Dnia staje się w większej mierze odporny na światło słoneczne. Na każde 2 godziny wystawienia na światło słoneczne rzuca test Woli (ST 18). W razie niepowodzenia otrzymuje 2k6 obrażeń od światła słonecznego.
Wyparcie dziedzictwa:
Na drugim poziomie Łowca dnia dobrowolnie wypiera się swoich najbardziej znienawidzonych cech czyli: wysączenia energii, wysysania krwi, dominacji i zdolności tworzenia pomiotu.
Odporność:
Na trzecim poziomie Łowca Dnia staje się całkowicie niepodatny na negatywne działanie promieni słonecznych, ponadto nie traci PW przy kontakcie z płynącą wodą. Zapach czosnku, oraz woda święcona nie wywierają na nim żadnego wpływu.
Sztuka łowów:
Na piątym poziomie Łowca Dnia otrzymuję premię +4 do testów ataku i obrażeń przeciw wampirom. Otrzymuje również premię +6 do wszystkich rzutów obronnych w walce z wampirami lub wampirzymi pomiotami, testów nasłuchiwanie, spostrzegawczości i tropienia, bezpośrednio z nimi związanych.
Jak żywy:
Na siódmym poziomie Łowca Dnia staje się odporny na wszelakiego rodzaju ataki na które normalne wampiry są wrażliwe (przebicie osikowym kołkiem). Nie działają też na niego ataki takie jak odpędzanie czy karcenie nieumarłych. Efektywny poziom postaci zostaje zmniejszony o 2.
Zwycięstwo nad śmiercią:
Na dziesiątym poziomie typ Łowcy Dnia z nieumarłego zmienia się na typ stworzenia bazowego. Ponadto Efektywny Poziom Postaci zmniejsza się do EPP stworzenia bazowego. Wraca również atrybut Budowa (ilość punktów wg. Uznania MP).
Prosto w serce:
Wykonując udany test zręczności (ST 18 – raz na rundę), Łowca Może zadać przeciwnikowi (pod warunkiem, że jest to wampir) cios który traktowany jest tak samo jak przebicie osikowym kołkiem.
Ten artykuł powiązany jest z przedmiotem „Sejmitar Ith’arath”.
Visss. |
komentarz[30] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Łowca Dnia" |
|
|
|
|
|
|
|