..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Planescape



Możemy wybaczyć fakt, ze zabiłeś dwa Yu-golothy, Obcy, zanim zorientowałeś się gdzie jesteś. Ale wymówiłeś nazwę naszego miasta "Sijil" a nie "Sigil" i tego ci nie zapomnimy.

Jej Wysokość Rastina Tallin


Odkryj multiversum - wszechświat innych sfer egzystencji! Wstąp do nieskończonych, różnorodnych uniwersów, światów poza materialną płaszczyzną. Zbadaj Sigil - Miasto Drzwi, wypełnione przejściami do każdego miejsca każdej ze znanych sfer egzystencji. Wszystkim, czego potrzebujesz, jest właściwy klucz.

Planescape to nowy produkt TSR. Pierwszy podręcznik to tego nowego "świata" pojawił się kwietniu 1994 roku. Jest to Planescape Campaign Setting. Dzięki temu podręcznikowi gracze zdobyli nowe możliwości. Dotąd tylko najpotężniejsi magowie mogli zwiedzać bezlik wszystkich tych wspaniałych wszechświatów. Przeszłością są już niewyobrażalne odległości i niesamowite przeszkody, które tylko najpotężnieszy z potężnych mógł mieć nadzieję pokonać. Teraz nawet najbardziej zielony awanturnik może odbyć podróż do innych sfer egzystencji; chociaż szansę przeżycia są tam inną sprawą.

Pewnie zastanawiacie się czym jest Sigil. To miasto położone w krainie zwanej Outlands (zewnętrzne krainy), która leży w środku wewnętrznych sfer. Stąd prowadzą drogi do wszystkich światów innych sfer. Tutaj,w Sigil i Outlands, żyją i mieszkają obok siebie przedstawiciele prawie wszystkich rodzajów istot. Jest tu możliwe coś, co gdzie indziej byłoby nie do pomyślenia, byłoby tylko snem czy raczej koszmarem. Żyjące tu istoty kierują się każde swoją własną filozofią życia. To nie rasa, czy profesja tworzy istotę, ale właśnie filozofia. Mieszkańcy Sigil podzieleni są na frakcje w zależności od sposobu postrzegania wszechświata. Każda frakcja ma swoją hierarchię i swoje moce. Każdy gracz pochodzący z tego świata będzie im również podlegał. Jest tylko jedna osoba poza tymi wszystkimi frakcjami - tajemnicza i potężna Lady of Pain (Pani Bólu). To jej moc powstrzymuje bogów przed wkroczeniem do Sigil.

Mistrz Gry pragnący prowadzić Planescape ma do wyboru dwie wersje rozpoczęcia kampanii: może od razu zacząć grę w tym świecie, korzystając z nowych ras (bariaur -skrzyżowanie mężczyzny z baranem lub kobiety z owcą; githzerai - humanoidy podobne do ludzi; tieflingi - skrzyżowanie człowieka z innymi istotami) i zasad podziału na frakcje lub też drużynę sprowadzić z innego świata w sam środek Sigil.

Wprowadzono tu opis wpływu każdej ze sfer egzystencji na magię. Zmieniono tym sposobem działanie niektórych czarów. Opisano również sposoby podróżowania pomiędzy sferami.

Gry komputerowe:
Planescape: Torment


Źródło:Zuraban's Tower (za zgodą autora)

ChaosLord.
komentarz[10] |

Komentarze do "Planescape"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Mistyczny Woj...
   Troy Denning ...
   Kamień z Nieba
   Download
   Aramil, cz. I...
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.010689 sek. pg: