..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Firati


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons


Opis:
Firati to wyszkoleni łucznicy, potrafiący wykorzystywać prostą magię elementu ognia do wspomagania się podczas walki ze swoimi przeciwnikami.
Kostka wytrzymałości: k8

Wymagania:
Bazowa premia do ataku: +6
Atuty: Skupienie na broni (dowolny łuk, bez kuszy), Precyzyjny strzał, Bezpośredni strzał
Czarowanie: Zdolność rzucania zaklęć wtajemniczeń 1. poziomu.

Łucznik Firati:

PoziomMod.AtakuWytrwałośćRefleksWolaSpecjalne
1+1+2+2+0Ognista strzała +1
2+2+3+3+0Podpalenie
3+3+3+3+1Ognista strzała +2
4+4+4+4+1Ściana ognia
5+5+4+4+1Ognista strzała +3
6+6+5+5+2Deszcz ognia
7+7+5+5+2Ognista strzała +4
8+8+6+6+2Słup ognia
9+9+6+6+3Ognista strzała +5
10+10+7+7+3Wybuch ognia


Umiejętności klasowe:
Ciche poruszanie się (Zr), Jeździectwo (Zr), Koncentracja (Bd), Nasłuchiwanie (Rzt), Spostrzegawczość (Rzt), Rzemiosło – Łuki (Int), Sztuka przetrwania (Rzt), Używanie lin (Zr), Ukrywanie się (Zr)
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 6 + modyfikator z int.

Właściwości klasowe:

Ognista strzała
Na pierwszym poziomie Firati jest w stanie wywołać magiczny ogień dla swoich strzał, które zadają 1k4+1 obrażeń od ognia. Co dwa kolejne poziomy modyfikator +1 zwiększa się o 1.

Podpalenie
Na drugim poziomie Firati może sprawić, że jego strzały będą skutecznie podpalały cel w którym trafią.

Ściana ognia
Na czwartym poziomie w miejscu w które trafi Firati pojawia się ściana ognia o wysokości 2 metrów i szerokości 4. Zadaje ona 1k6 obrażeń każdemu kto znajdzie się w jej zasięgu. Po trzech turach znika.

Deszcz ognia
Na szóstym poziomie strzała wypuszczona przez Firati rozpada się w locie tworząc ognisty deszcz, który pokrywa obszar 4,5 metra kwadratowego i zadaje 1k4 obrażeń od ognia każdej istocie znajdującej się w zasięgu. Normalne obrażenia od strzały nie są liczone. Łucznik musi strzelać w odpowiednim miejscu, tak aby móc wycelować do góry pod odpowiednim kątem (ognisty deszcz spada na wrogów z góry, nie można strzelić np. w tunelu). Dlatego też zasięg jego łuku jest zmniejszony do 50%.

Słup ognia
Na ósmym poziomie z miejsca w które trafi łucznik wystrzela wysoki na 1k10 metrów słup ognia zadając 1k8 obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu. Jeżeli łucznik chce w ten sposób zranić latającą istotę to nie może ona lecieć wyżej niż wynosi wysokość słupa ognia i w tym przypadku łucznik otrzymuje modyfikator -2 do rzutu na atak.

Wybuch ognia
Na dziesiątym poziomie strzały Firati wybuchają po trafieniu w cel zadając 1k12 obrażeń w promieniu 1k4 x 1,5 metra. Tej zdolności może użyć tylko 3 razy dziennie.

Uwagi:
1.Z racji bliskiego związku łuczników Firati z żywiołem ognia, otrzymują oni kary –2 do rzutów obronnych związanych z obrażeniami od zimna.
2.Wszystkie istoty zranione ognistą strzałą nie mogą korzystać z naturalnych zdolności regeneracyjnych.

Corwin.
komentarz[31] |

Komentarze do "Firati"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Kamień z Nieba
   Download
   Aramil, cz. I...
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.080225 sek. pg: