| 
| 
| 
  Szukaj |  
| | 
| >NASZE STRONY |  |  MAIN |  
	|  | 
 
 
 
 |  | 
  GRY FABULARNE |  
	|  | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  | 
  GRY cRPG |  
	|  | 
 
 
 
 
 |  | 
  FANTASTYKA |  
	|  | 
 
 
 
 |  | 
  PROJEKTY |  
	|  | 
 
 |  | 
 |  
| 
  Statystyki |  
| | userzy w serwisie: gości w serwisie: 0
 | 
 |  |  | 
| 
| 
| 
| 
|  |  
| | Firati
 Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons Opis:
 Firati to wyszkoleni łucznicy, potrafiący wykorzystywać prostą magię elementu ognia do wspomagania się podczas walki ze swoimi przeciwnikami.
 Kostka wytrzymałości: k8
 
 Wymagania:
 Bazowa premia do ataku:  +6
 Atuty: Skupienie na broni (dowolny łuk, bez kuszy), Precyzyjny strzał, Bezpośredni strzał
 Czarowanie:  Zdolność rzucania zaklęć wtajemniczeń 1. poziomu.
 
 Łucznik Firati:
 
 
 | Poziom | Mod.Ataku | Wytrwałość | Refleks | Wola | Specjalne |  | 1 | +1 | +2 | +2 | +0 | Ognista strzała +1 |  | 2 | +2 | +3 | +3 | +0 | Podpalenie |  | 3 | +3 | +3 | +3 | +1 | Ognista strzała +2 |  | 4 | +4 | +4 | +4 | +1 | Ściana ognia |  | 5 | +5 | +4 | +4 | +1 | Ognista strzała +3 |  | 6 | +6 | +5 | +5 | +2 | Deszcz ognia |  | 7 | +7 | +5 | +5 | +2 | Ognista strzała +4 |  | 8 | +8 | +6 | +6 | +2 | Słup ognia |  | 9 | +9 | +6 | +6 | +3 | Ognista strzała +5 |  | 10 | +10 | +7 | +7 | +3 | Wybuch ognia | 
 
 Umiejętności klasowe:
 Ciche poruszanie się (Zr), Jeździectwo (Zr), Koncentracja (Bd), Nasłuchiwanie (Rzt), Spostrzegawczość (Rzt), Rzemiosło – Łuki (Int), Sztuka przetrwania (Rzt), Używanie lin (Zr), Ukrywanie się (Zr)
 Punkty umiejętności na każdym poziomie: 6 + modyfikator z int.
 
 Właściwości klasowe:
 
 Ognista strzała
 Na pierwszym poziomie Firati jest w stanie wywołać magiczny ogień dla swoich strzał, które zadają 1k4+1 obrażeń od ognia. Co dwa kolejne poziomy modyfikator +1 zwiększa się o 1.
 
 Podpalenie
 Na drugim poziomie Firati może sprawić, że jego strzały będą skutecznie podpalały cel w którym trafią.
 
 Ściana ognia
 Na czwartym poziomie w miejscu w które trafi Firati pojawia się ściana ognia o wysokości 2 metrów i szerokości 4. Zadaje ona 1k6 obrażeń każdemu kto znajdzie się w jej zasięgu. Po trzech turach znika.
 
 Deszcz ognia
 Na szóstym poziomie strzała wypuszczona przez Firati rozpada się w locie tworząc ognisty deszcz, który pokrywa obszar 4,5 metra kwadratowego i zadaje 1k4 obrażeń od ognia każdej istocie znajdującej się w zasięgu. Normalne obrażenia od strzały nie są liczone. Łucznik musi strzelać w odpowiednim miejscu, tak aby móc wycelować do góry pod odpowiednim kątem (ognisty deszcz spada na wrogów z góry, nie można strzelić np. w tunelu). Dlatego też zasięg jego łuku jest zmniejszony do 50%.
 
 Słup ognia
 Na ósmym poziomie z miejsca w które trafi łucznik wystrzela wysoki na 1k10 metrów słup ognia zadając 1k8 obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu. Jeżeli łucznik chce w ten sposób zranić latającą istotę to nie może ona lecieć wyżej niż wynosi wysokość słupa ognia i w tym przypadku łucznik otrzymuje modyfikator -2 do rzutu na atak.
 
 Wybuch ognia
 Na dziesiątym poziomie strzały Firati wybuchają po trafieniu w cel zadając 1k12 obrażeń w promieniu 1k4 x 1,5 metra. Tej zdolności może użyć tylko 3 razy dziennie.
 
 Uwagi:
 1.Z racji bliskiego związku łuczników Firati z żywiołem ognia, otrzymują oni kary –2 do rzutów obronnych związanych z obrażeniami od zimna.
 2.Wszystkie istoty zranione ognistą strzałą nie mogą korzystać z naturalnych zdolności regeneracyjnych.
 
 Corwin.
 
 |   
| komentarz[31] |   | 
 |  |  |  |  |  |  |