..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Firati


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons


Opis:
Firati to wyszkoleni łucznicy, potrafiący wykorzystywać prostą magię elementu ognia do wspomagania się podczas walki ze swoimi przeciwnikami.
Kostka wytrzymałości: k8

Wymagania:
Bazowa premia do ataku: +6
Atuty: Skupienie na broni (dowolny łuk, bez kuszy), Precyzyjny strzał, Bezpośredni strzał
Czarowanie: Zdolność rzucania zaklęć wtajemniczeń 1. poziomu.

Łucznik Firati:

PoziomMod.AtakuWytrwałośćRefleksWolaSpecjalne
1+1+2+2+0Ognista strzała +1
2+2+3+3+0Podpalenie
3+3+3+3+1Ognista strzała +2
4+4+4+4+1Ściana ognia
5+5+4+4+1Ognista strzała +3
6+6+5+5+2Deszcz ognia
7+7+5+5+2Ognista strzała +4
8+8+6+6+2Słup ognia
9+9+6+6+3Ognista strzała +5
10+10+7+7+3Wybuch ognia


Umiejętności klasowe:
Ciche poruszanie się (Zr), Jeździectwo (Zr), Koncentracja (Bd), Nasłuchiwanie (Rzt), Spostrzegawczość (Rzt), Rzemiosło – Łuki (Int), Sztuka przetrwania (Rzt), Używanie lin (Zr), Ukrywanie się (Zr)
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 6 + modyfikator z int.

Właściwości klasowe:

Ognista strzała
Na pierwszym poziomie Firati jest w stanie wywołać magiczny ogień dla swoich strzał, które zadają 1k4+1 obrażeń od ognia. Co dwa kolejne poziomy modyfikator +1 zwiększa się o 1.

Podpalenie
Na drugim poziomie Firati może sprawić, że jego strzały będą skutecznie podpalały cel w którym trafią.

Ściana ognia
Na czwartym poziomie w miejscu w które trafi Firati pojawia się ściana ognia o wysokości 2 metrów i szerokości 4. Zadaje ona 1k6 obrażeń każdemu kto znajdzie się w jej zasięgu. Po trzech turach znika.

Deszcz ognia
Na szóstym poziomie strzała wypuszczona przez Firati rozpada się w locie tworząc ognisty deszcz, który pokrywa obszar 4,5 metra kwadratowego i zadaje 1k4 obrażeń od ognia każdej istocie znajdującej się w zasięgu. Normalne obrażenia od strzały nie są liczone. Łucznik musi strzelać w odpowiednim miejscu, tak aby móc wycelować do góry pod odpowiednim kątem (ognisty deszcz spada na wrogów z góry, nie można strzelić np. w tunelu). Dlatego też zasięg jego łuku jest zmniejszony do 50%.

Słup ognia
Na ósmym poziomie z miejsca w które trafi łucznik wystrzela wysoki na 1k10 metrów słup ognia zadając 1k8 obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu. Jeżeli łucznik chce w ten sposób zranić latającą istotę to nie może ona lecieć wyżej niż wynosi wysokość słupa ognia i w tym przypadku łucznik otrzymuje modyfikator -2 do rzutu na atak.

Wybuch ognia
Na dziesiątym poziomie strzały Firati wybuchają po trafieniu w cel zadając 1k12 obrażeń w promieniu 1k4 x 1,5 metra. Tej zdolności może użyć tylko 3 razy dziennie.

Uwagi:
1.Z racji bliskiego związku łuczników Firati z żywiołem ognia, otrzymują oni kary –2 do rzutów obronnych związanych z obrażeniami od zimna.
2.Wszystkie istoty zranione ognistą strzałą nie mogą korzystać z naturalnych zdolności regeneracyjnych.

Corwin.
komentarz[31] |

Komentarze do "Firati"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.017440 sek. pg: