Szukaj | 
 
 
| >NASZE STRONY  |  
  MAIN  |  
	 | 
	
		 
		 
		 
		 
	 | 
 
   GRY FABULARNE |  
	 | 
	
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
	 | 
 
 
   GRY cRPG |  
	 | 
	
		 
		 
		 
		 
		 
	 | 
 
 
   FANTASTYKA |  
	 | 
	
	
 
 
 
 
 
	 | 
 
   PROJEKTY |  
	 | 
	
	
 
 
	 | 
 
 
 |   
 | 
 
 
     Statystyki | 
 
 
userzy w serwisie:  gości w serwisie: 0 |   
 | 
 
 
 | 
 
   | 
  
 | 
 
Sylfida
 Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons 
 
 Sylfida : średnia istota baśniowa 
 KW: 5k6+5 (23 pw) 
 Inicjatywa:  +7 (+3 Zr, +4 Doskonalsza inicjatywa) 
 Szybkość: 9m, latanie 9m (przeciętna) 
 KP: 14 (+3 Zr, +1 naturalny) 
 Ataki: sztylet +3 wręcz, długi łuk +5 dystansowy 
 Obrażenia:  sztylet 1k4+1, długi łuk 1k8 
 SA: zdolności czaropodobne, czary 
 SC: symbioza 
 MRO: Wytrwałość +2, Refleks +7, Wola +7 
 Cechy: S 12, Zr 17, Bd 13, Int 16, Rzt 17, Cha 20 
 Umiejętności i atuty:  Ciche poruszanie +9, Nasłuchiwanie +11, Wiedza (natura) +8, Sztuka przetrwania +9, Ukrywanie się +9, Wyczucie pobudek +9, Wyzwalanie się +9, Zauważanie +11, Postępowanie ze zwierzętami +11, 
 Czujność, Doskonalsza inicjatywa, Uniki 
 Klimat/Teren: lasy w klimacie umiarkowanym i gorącym 
 Występowanie: pojedynczo lub gaj (6-9) 
 SW: 4 
 Skarb: standardowy 
 Charakter: zawsze chaotyczny dobry 
 Rozwój:  6-7 KW (średni) 
 
 Walka: 
 Zdolności czaropodobne: sylfida potrafi na życzenie komunikować się z drzewami (analogicznie do rozmawiania z roślinami). Może również na życzenie wchodzić w dowolne drzewo i używać wymiarowych drzwi – moc analogiczna do czaru rzucanego przez 8-poziomowego czarownika – by dotrzeć do swego drzewa. Sylfida może również cztery razy dziennie wykorzystać zauroczenie osoby – moc analogiczna do czaru rzucanego przez 5-poziomowego czarownika (ST rzutu obronnego na Wolę wynosi 16; ofiara zostaje zauroczona na 5 godzin). 
 Czary: sylfida potrafi rzucać czary jak 15-poziomowy czarownik. 
 Symbioza (zn): sylfida jest mistycznie połączona z pewnym drzewem i nigdy nie może oddalić się od niego na odległość większą niż 400m. Jeśli tak się stanie, sylfida rozchoruje się, a po 5k6 godzinach umrze, Wspomniane drzewo nie emanuje magią. 
 
 Sylfidy można nazwać „starszymi siostrami driad”. Tak samo jak one żyją w drzewach, acz nie upodobały sobie konkretnego gatunku. Nie musza też przebywać jednakowo blisko swego pnia. Potężniejsze są również ich uroki i zaklęcia.
 
  
 Avril. | 
 
 
komentarz[27] |    | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
 | 
   |