..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Sylfida


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons



Sylfida : średnia istota baśniowa
KW: 5k6+5 (23 pw)
Inicjatywa: +7 (+3 Zr, +4 Doskonalsza inicjatywa)
Szybkość: 9m, latanie 9m (przeciętna)
KP: 14 (+3 Zr, +1 naturalny)
Ataki: sztylet +3 wręcz, długi łuk +5 dystansowy
Obrażenia: sztylet 1k4+1, długi łuk 1k8
SA: zdolności czaropodobne, czary
SC: symbioza
MRO: Wytrwałość +2, Refleks +7, Wola +7
Cechy: S 12, Zr 17, Bd 13, Int 16, Rzt 17, Cha 20
Umiejętności i atuty: Ciche poruszanie +9, Nasłuchiwanie +11, Wiedza (natura) +8, Sztuka przetrwania +9, Ukrywanie się +9, Wyczucie pobudek +9, Wyzwalanie się +9, Zauważanie +11, Postępowanie ze zwierzętami +11,
Czujność, Doskonalsza inicjatywa, Uniki
Klimat/Teren: lasy w klimacie umiarkowanym i gorącym
Występowanie: pojedynczo lub gaj (6-9)
SW: 4
Skarb: standardowy
Charakter: zawsze chaotyczny dobry
Rozwój: 6-7 KW (średni)

Walka:
Zdolności czaropodobne: sylfida potrafi na życzenie komunikować się z drzewami (analogicznie do rozmawiania z roślinami). Może również na życzenie wchodzić w dowolne drzewo i używać wymiarowych drzwi – moc analogiczna do czaru rzucanego przez 8-poziomowego czarownika – by dotrzeć do swego drzewa. Sylfida może również cztery razy dziennie wykorzystać zauroczenie osoby – moc analogiczna do czaru rzucanego przez 5-poziomowego czarownika (ST rzutu obronnego na Wolę wynosi 16; ofiara zostaje zauroczona na 5 godzin).
Czary: sylfida potrafi rzucać czary jak 15-poziomowy czarownik.
Symbioza (zn): sylfida jest mistycznie połączona z pewnym drzewem i nigdy nie może oddalić się od niego na odległość większą niż 400m. Jeśli tak się stanie, sylfida rozchoruje się, a po 5k6 godzinach umrze, Wspomniane drzewo nie emanuje magią.

Sylfidy można nazwać „starszymi siostrami driad”. Tak samo jak one żyją w drzewach, acz nie upodobały sobie konkretnego gatunku. Nie musza też przebywać jednakowo blisko swego pnia. Potężniejsze są również ich uroki i zaklęcia.


Avril.
komentarz[27] |

Komentarze do "Sylfida"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Kamień z Nieba
   Download
   Aramil, cz. I...
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.047577 sek. pg: