..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Sylfida


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons



Sylfida : średnia istota baśniowa
KW: 5k6+5 (23 pw)
Inicjatywa: +7 (+3 Zr, +4 Doskonalsza inicjatywa)
Szybkość: 9m, latanie 9m (przeciętna)
KP: 14 (+3 Zr, +1 naturalny)
Ataki: sztylet +3 wręcz, długi łuk +5 dystansowy
Obrażenia: sztylet 1k4+1, długi łuk 1k8
SA: zdolności czaropodobne, czary
SC: symbioza
MRO: Wytrwałość +2, Refleks +7, Wola +7
Cechy: S 12, Zr 17, Bd 13, Int 16, Rzt 17, Cha 20
Umiejętności i atuty: Ciche poruszanie +9, Nasłuchiwanie +11, Wiedza (natura) +8, Sztuka przetrwania +9, Ukrywanie się +9, Wyczucie pobudek +9, Wyzwalanie się +9, Zauważanie +11, Postępowanie ze zwierzętami +11,
Czujność, Doskonalsza inicjatywa, Uniki
Klimat/Teren: lasy w klimacie umiarkowanym i gorącym
Występowanie: pojedynczo lub gaj (6-9)
SW: 4
Skarb: standardowy
Charakter: zawsze chaotyczny dobry
Rozwój: 6-7 KW (średni)

Walka:
Zdolności czaropodobne: sylfida potrafi na życzenie komunikować się z drzewami (analogicznie do rozmawiania z roślinami). Może również na życzenie wchodzić w dowolne drzewo i używać wymiarowych drzwi – moc analogiczna do czaru rzucanego przez 8-poziomowego czarownika – by dotrzeć do swego drzewa. Sylfida może również cztery razy dziennie wykorzystać zauroczenie osoby – moc analogiczna do czaru rzucanego przez 5-poziomowego czarownika (ST rzutu obronnego na Wolę wynosi 16; ofiara zostaje zauroczona na 5 godzin).
Czary: sylfida potrafi rzucać czary jak 15-poziomowy czarownik.
Symbioza (zn): sylfida jest mistycznie połączona z pewnym drzewem i nigdy nie może oddalić się od niego na odległość większą niż 400m. Jeśli tak się stanie, sylfida rozchoruje się, a po 5k6 godzinach umrze, Wspomniane drzewo nie emanuje magią.

Sylfidy można nazwać „starszymi siostrami driad”. Tak samo jak one żyją w drzewach, acz nie upodobały sobie konkretnego gatunku. Nie musza też przebywać jednakowo blisko swego pnia. Potężniejsze są również ich uroki i zaklęcia.


Avril.
komentarz[27] |

Komentarze do "Sylfida"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Troy Denning ...
   Kamień z Nieba
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019613 sek. pg: