| 
| 
| 
  Szukaj |  
| | 
| >NASZE STRONY |  |  MAIN |  
	|  | 
 
 
 
 |  | 
  GRY FABULARNE |  
	|  | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  | 
  GRY cRPG |  
	|  | 
 
 
 
 
 |  | 
  FANTASTYKA |  
	|  | 
 
 
 
 |  | 
  PROJEKTY |  
	|  | 
 
 |  | 
 |  
| 
  Statystyki |  
| | userzy w serwisie: gości w serwisie: 0
 | 
 |  |  | 
| 
| 
| 
| 
|  |  
| | K'azzin
 Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons 
 K’azzin: filigranowe robactwo
 KW: 1/8k8 (1 pw)
 Inicjatywa:  +5 (Zr)
 Szybkość:  1,5m, 4,5m latanie (doskonała)
 KP: 23 (+8 rozmiar, +5 Zr)
 Ataki: ugryzienie +3 wręcz
 Obrażenia:  ugryzienie 1k2-5 i zatrucie
 SA:  zatrucie
 SC: OC 10
 MRO: Wytrwałość +2, Refleks +5, Wola +1
 Cechy: S 1, Zr 20, Bd 10, Int -, Rzt 12, Cha 6
 Umiejętności i atuty: Spostrzegawczość +12, Atak z powietrza
 Klimat/Teren: każde bagna i lasy
 Występowanie: pojedynczo lub rój (20-120)
 SW: 3
 Skarb: żaden
 Charakter:  zawsze neutralny zły
 Rozwój: 1 KW (drobny)
 
 Walka:
 Trucizna (zw): po udanym ugryzieniu ofiara musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST 20). W przypadku porażki trucizna zadaje k8 obrażeń przez kolejne k4 rundy. Oprócz tego ofiara na stałe traci:
 k%:
 1-16: k2 punktów siły,
 17-32: k2 punktów Zręczności,
 33-48: k3 punktów Budowy,
 49-64: k3 punktów Intelektu,
 65-80: k3 punktów Roztropności,
 81-100: k6 punktów Charyzmy.
 
 Te niewielkie muchy niczym nie różnią się od innych przedstawicieli swego gatunku. Jedynie osoba o wprawnym oku umiałaby dostrzec coś na kształt czerwonego oka na grzbiecie owada. Jest to tylko ubarwienie, ale po nim można poznać, że ma się doczynienia z K’azzinem. Roje tych śmiercionośnych much polują na wszelkie żywe stworzenia i faszerują je róznymi odmianami trucizn: od zwiotczających mięśnie, poprzez oślepiające i niszczące komórki mózgowe, aż po trucizny wywołujące różne wypryski na ciele.
 
 
 Avril.
 |   
| komentarz[17] |   | 
 |  |  |  |  |  |  |