..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Detektyw


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons


Opis: Gdzie jest zbrodnia, tam jest i kara. Ale najpierw trzeba znaleźć winnego. Tym właśnie zajmują się detektywi. Przedstawiciele tej prestiżowej klasy poświęcają się tropieniu zbrodniarzy i oddawaniu ich przed oblicze sprawiedliwości. Detektywi są różni - tak jak różne są zbrodnie. Niektórzy działają w najgorszych dzielnicach, pośród najgorszych mętów. Inni rozwiązują zagadki kryminalne w wyższych sferach. Wszyscy jednak mają ten sam cel - dojść do prawdy.
Kostki wytrzymałości: k6

Wymagania:
Charakter: praworządny dobry lub praworządny neutralny
Cechy: Charyzma 15+, Inteligencja 15+
Umiejętności: Zbieranie informacji - 6 rang, Leczenie - 3 rangi
Atuty: Skupienie na umiejętności (Zbieranie informacji)
Specjalne: Rozwiązanie zagadki kryminalnej.

Dedektyw:
PoziomMod.AtakuWytrwałośćRefleksWolaSpecjalne
1+0+0+2+2Wybrany atut, reputacja
2+1+0+3+3Oględziny
3+2+1+3+3Nie ze mną te numery
4+3+1+4+4Wybrany atut
5+3+2+4+4Nieświadomy unik
6+4+2+5+5Niezwykła przenikliwość I
7+5+2+5+5Wybrany atut
8+6+2+6+6Zaawansowane metody
9+6+3+6+6Wybrany atut
10+7+3+7+7Niezwykła przenikliwość II



Umiejętności klasowe:
Alchemia(Int), Blefowanie(Cha), Ciche poruszanie (Zr)*, Dyplomacja(Cha), Leczenie(Rzt), Nasłuchiwanie(Rzt), Odcyfrowywanie zapisów(Int), Przebieranie(Cha), Przeszukiwanie(Int), Szacowanie(Int)*, Ukrywanie się(Zr)*, Wyczucie pobudek(Rzt), Zastraszanie(Rzt), Zbieranie informacji(Cha)
*podczas testów tej umiejętności stosuje się karę z pancerza.
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 6 + modyfikator z INT.

Właściwości klasowe:

Reputacja (zw):
Profesja Detektyw budzi respekt wśród wszystkich istot praworządnych, istot służących prawu i u każdego, komu zależy na sprawiedliwości kontaktach ze stróżami porządku i istotami prawa, otrzymuje on premię z kompetencji +2 do wszystkich testów dyplomacji i Blefowania.

Wybrany atut:
Na 1, 4, 7 i 9 poziomie prestiżowej klasy detektyw może wybrać dowolny atut z listy:
Tropienie, Skupienie na dowolnej umiejętności związanej z Charyzmą, Czujność, Szybkie dobywanie broni, Biegłość w broni - sieć.

Oględziny (zn):
Detektyw potrafi przeprowadzić oględziny ciała. Począwszy od 2. poziomu tej klasy prestiżowej otrzymuje premię do testów leczenie wykonywanych w celu ustalenia czasu i przyczyny zgonu równą poziomowi w tej klasie prestiżowej.

Nie ze mną te numery (zw):
Doświadczony detektyw potrafi rozróżnić kłamstwo od prawdy i wie kiedy ktoś próbuje go skierować na złe tory śledztwa. Na 3 poziomie otrzymuje on premię +2 z biegłości do testów wyczucia pobudek i zbierania informacji.

Nieświadomy unik (zw): Każdy detektyw musi od czasu do czasu kontaktować się z przestępcami i rozumie niebezpieczeństwa wynikające z przebywania wśród złoczyńców. Począwszy od 5. poziomu tej klasy prestiżowej, detektyw zachowuje premię ze Zręczności do KP (jeżeli takową posiada), nawet jeśli dał się zaskoczyć nieprzygotowany lub gdy atakuje go niewidzialny przeciwnik. Traci jednak wspomnianą premię ze Zręczności do KP, jeżeli jest unieruchomiony.

Niezwykła przenikliwość (zw):
Z biegiem czasu detektyw staje się coraz bardziej przenikliwy i coraz trudniej zmylić go zacierając ślady i maskując fakty za pomocą magii. Przedstawiciel tej prestiżowej klasy prestiżowej 6. poziomu otrzymuje premię +2 z biegłości do rzutów obronnych przeciw magii oddziałującej na umysł.
Począwszy od 10. poziomu w tej klasie prestiżowej detektyw może powtórzyć nieudany rzut obronny przeciwko magii wpływającej na umysł.


Zaawansowane metody (zc):
Na 8 poziomie prestiżowej klasy postać zyskuje dostęp do zaawansowanych metod prowadzenia śledztwa, w tym zdolności czaropodobnych, ułatwiających rozwiązanie zagadki. Dzięki temu może raz dziennie posłużyć się: czytaniem magii, identyfikacją, wykryciem magii i wykryciem trucizny jak zaklinacz o poziomie równym poziomowi w tej klasie prestiżowej.



Autor: Mortis
Redakcja: Kamulec
komentarz[42] |

Komentarze do "Detektyw"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.016109 sek. pg: