..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Upiorny Wilk


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons




Przedśmiertne relacje, spisane przez kapłana Oghmy na prośbę rodziny zmarłych.

Arvik:
Nocna warta dłużyła się niemiłosiernie. Niebo było zachmurzone, a z północy wiał lekki, przyjemny i ciepły wiaterek. Oczy kleiły mi się i co chwila przyłapywałem się na tym, że zamykam oczy.
Coś zaszeleściło w trawie przede mną. Było ciemno, wytężyłem wzrok próbując coś zobaczyć. Znów coś zaszeleściło, podniosłem się i nałożyłem strzałę na cięciwę. Szelest zbliżał się.
Tup... tup... coś galopowało w moją stronę.
Podniosłem łuk i naciągnąłem cięciwę.
TUP... TUP...
Przede mną pojawiła się jakaś mroczna sylwetka.
Zwolniłem cięciwę, strzała poszybowała ze świstem w powietrzu i przeszyła ciało... sarny, przebijając rdzeń kręgowy. Martwe już ciało, poleciało w moją stronę, a impet uderzenia zwalił mnie z nóg. Uderzyłem tyłem głowy w ziemię. Zamroczyło mnie na chwilę. Podniosłem się i potrząsnąłem głową, o mało przy tym nie mdlejąc. Obejrzałem sarnę. Strzała złamała się. Szkoda, ale przynajmniej będziemy mieli co jeść. Spojrzałem w stronę obozowiska.
- Nie ma sensu ich budzić. – szepnąłem sam do siebie.
Gdy znów spojrzałem na sarnę, moją uwagę przykuła rana na jej prawym boku. Wyglądała na to, że coś ugryzło zwierzę.
Rana była jeszcze świeża.
Coś tu było nie tak.
Moja intuicja podpowiedziała mi żebym podniósł wzrok.
Zobaczyłem, parę płonących zielenią oczu i pysk, pełen lśniących, ostrych jak brzytwa kłów.
- O kur** - wyszeptałem. To były moje ostanie słowa.

Krist:
[relacja jest trochę chaotyczna, gdyż jego duch był czymś przerażony i ciężko było uzyskać od niego informacje]
Obudziło mnie wycie wilka.
Nic... przewróciłem się na drugi bok, próbując zasnąć.
Znów wycie wilka.
Niby nic wielkiego, wilki często wyją. Podciągnąłem wyżej koc.
Znów wycie.
Otworzyłem oczy. W tym głosie było coś niepokojącego. Coś, co wywoływało gęsią skórkę na moim ciele. Podniosłem się i spojrzałem w stronę wartownika. Nic nie zobaczyłem. Płomień ogniska nie sięgał tak daleko.
Usłyszałem jakiś szmer za sobą, odwróciłem głowę...
T..to było przerażające... To przypominało wilka, tylko że było większe, miało okrwawiony cały pysk, a oczy płonęły jak u demona.
Zamknąłem oczy...
To nie może być prawda....
Poczułem jak coś szarpnęło mnie za gardło...
Poczułem rozrywający ból...
A potem ciemność....



Z ich opisów, wynika że zaatakowały ich dziwne bestie podobne do wilków. Przeszukałem świątynną bibliotekę. Opis tych istot pasuje do jednego z pergaminów mówiących o nieumarłych wilkach, które poruszają się niczym cienie. Ich cechą charakterystyczną mają być płonące oczy, o których wspominają obaj zmarli. Poniżej zamieszczam kopię owego zwoju.

***

Upiorny Wilk Średni nieumarły
KW: 8k12 (52 pw)
Inicjatywa: +6 (+2 Zr, +4 Doskonalsza inicjatywa)
Szybkość: 15 m
KP: 20 (+2 Zr, +8 naturalny)
Ataki: +12 Ugryzienie
Obrażenia: 2k8 + 12 Ugryzienie
Front/ Zasięg: 1,5 na 1,5/1,5
Specjalne Ataki: Groza (St 16), Przewracanie
Specjalne Cechy: nieumarły
Rzuty Obronne: Wytrwałoś +3, Refleks +5, Wola +8
Atrybuty: S 22 Zr 15 Bd – Int 7 Rzt 14 Cha 15
Umiejętności: Nasłuchiwanie +2, Spostrzegawczość +2, Ciche poruszanie +9 (+13)*, Ukrywanie się+ 9 (+13)*
Atuty: Doskonalsza inicjatywa
Klimat/Teren: każde lasy, wzgórza, równiny oraz góry
Występowanie: pojedynczo lub sfora (6-12)
SW: 10
Skarb: żaden
Charakter: zawsze chaotyczny zły
Rozwój: 9-11 KW (średni), 12-15 KW (duży)

*w nocy…

Nikt nie wie skąd się biorą te przerażające bestie – niektórzy twierdzą, że są one wskrzeszane przez złych nekromantów, ale żaden nie przyznaje się do tych czynów. Może to po prostu kolejne stworzenie mroku, stworzone przez złych bogów. Wiadomo jedno – są śmiertelnie niebezpieczne.
Budową ciała przypominają wilka. Są jednak nieco większe, ich sierść jest trupio biała, a ich oczy płoną złowieszczą zielenią. Mają niezwykle ostre i lśniąco białe zęby, budzące grozę wśród ofiar. Sam wygląd tych stworzeń wywołuje gęsią skórkę.

Walka:
Upiorne wilki rzadko polują same, wolą atakować całą sforą. Polują zwykle w nocy, podkradając się do swoich ofiar w ciemnościach. Gdy już zostaną zauważone, rzucają się na swoich przeciwników rozszarpując ich ciała.
Nigdy się nie meczą, więc ucieczka przed nimi raczej nie przynosi skutku. Czasami wykorzystują to i ścigają swoje ofiary tak długo, aż tamte padną z wyczerpania.
Przewracanie (zw): Upiorny wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika (nastąpi trafienie), może próbować go przewrócić, nie wykonując ataku dotykowego, ani nie prowokując okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Jeśli próba się nie powiedzie, przeciwnik nie może próbować przewrócić upiornego wilka.
Umiejętności: Upiorny wilk otrzymuje premię rasową +2 do testów cichego poruszania i ukrywania, w nocy zaś premia ta rośnie do +6.


Acuru.
komentarz[27] |

Komentarze do "Upiorny Wilk"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Mistyczny Woj...
   Troy Denning ...
   Kamień z Nieba
   Download
   Aramil, cz. I...
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.100553 sek. pg: