..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Łotrzyk Milo


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons



Milo, tego złodzieja poznałem podczas nieudanej próby kradzieży... chciał mi ukraść mój miecz, ale miał szczęście, że akurat szukałem kogoś takiego jak on i nie zatargałem go do siedziby straży. W mieście panował wysoki anty złodziejski "klimat", więc za kradzież groziło stracenie. Potrzebowałem człowieka, który ukradnie pewien łuk z gildii tropicieli, ten łuk był dla mnie bardzo ważny, ponieważ była to broń mego ojca. Nie powiem jak tam trafiła, ale ważne, że tam była. Sam łotrzyk spisał się na medal. Powiem teraz coś o nim samym. Jest niziołkiem i jak się każdy domyśli, łotrzykiem. Jest świetny w swoim fachu, ale ma pewną wadę, gdyż jest kleptomanem, dlatego chciał ukraść mój miecz, choć wcale go nie potrzebował. Jest świetnie wyposażony. Nie wiem jak on to robi, ale ma zawsze pełną sakiewkę i nie jest ona wypchana złotych czy srebrnych monet, ale kamieni szlachetnych... na co dzień nosi zwykłe ubranie jak każdy inny, ale jak idzie na "akcje" to ubiera mithrilowy napierśnik, oprócz tego ma pięknie zdobiony buzdygan. Pewnego razu ukradł go jakiemuś szlachcicowi. Co by tu jeszcze... Aha, jest alchemikiem. Wprawdzie nie jest w tym najlepszy ale jest jak przeciętny alchemik: potrafi wytworzyć truciznę lub jakieś proste mikstury nie magiczne, ale kwas czy ogień alchemiczny jest w stanie zrobić. Teraz się ustatkował i mieszka w małej chatce w lesie. Pytasz, czemu? Pewnego razu wraz ze swoimi kompanami chciał ukraść smocze jajo… Przeliczył się, smok usmażył wszystkich oprócz jego, był łotrzykiem, a dobrego łotrzyka jest trudno zabić. Od tego czasu stara się żyć spokojnie, ale jak tu żyć spokojnie, jak przeszłość ciągle wraca... Mimo, że nie chce się w nic angażować, próbuje przywrócić do życia swych towarzyszy. Tak naprawdę to gryzie go sumienie ze ich namówił do tej wyprawy... wiec szuka kapłana lub maga który byłby w stanie ich przywrócić ich do życia a to nie jest łatwe ani znalezienie takiego osobnika, ani rzucenie samego czaru. Wprawdzie są magowie, którzy są w stanie ich "złożyć". Ale tacy ludzie są poza jego zasięgiem, więc na razie jest w stanie "oczekiwania" i czeka na odpowiedni moment, żeby poznać odpowiedniego osobnika zdobyć jego zaufanie i poprosić go o rzucenie czaru, lub podstępem zmusić go do rzucenia czaru, który jest dla maga wielkim wysiłkiem.

Milo Mężczyzna Niziołek Lekkostopy Łotrzyk 10 Poziomu
KW: 10k6 + 10 (47 pw)
Atrybuty: S 12, Zr 16, Bd 13, Int 16, Rzt 14, Cha 8
Inicjatywa: +7 (+3 zręczność, +4 doskonalsza inicjatywa)
Szybkość: 6m
Klasa pancerza: 25 (+8 zbroja, +2 zręczność, +2 karwasze pancerza, +2 pierścień ochrony +1 rozmiar), Dotyk: 12, Nieprzygotowany: 23
Bazowy atak/ zwarcie: +7/ +8
Atak: Buzdygan +10/+5 (k6+4/ x2), Krótki łuk refleksyjny +1 (+3 z siły) +12/+7 (k6+7/ x3)
Przestrzeń/ zasięg: 1,5/ 1,5
Specjalne ataki: Podstępny atak
Specjalne cechy: +2 do rzutów obronnych na strach, podstępny atak +5k6, doskonalsze uchylanie, doskonalszy nieświadomy unik, wykrywanie pułapek, wyczucie pułapek +3
Rzuty obronne: Wytrwałość +5, Refleks +13, Wola +4
Umiejętności: Ukrywanie się +15, Ciche poruszanie się +15, Zwinność + 15, Otwieranie zamków +18, Nasłuchiwanie +14, Spostrzegawczość +14, Przeszukiwanie +15, Szacowanie +15, Unieszkodliwianie mechanizmów +17, Używanie magicznych urządzeń +12, Rzemiosło (alchemia) +9
Atuty: Doskonalsza Inicjatywa, Czujność, Błyskawiczny refleks
Czary: -
Zdolności czaropodobne: -
Charakter: Neutralny
SW: 10

Ekwipunek:
Pancerz: Mithrilowy napierśnik +3
Broń: Lekki buzdygan +3, łuk refleksyjny +1 (+3 z siły),
Strzały: 20 mistrzowskich, 20 strzał +1
Eliksiry: 8 leczenia lekkich ran, 2 ukrywania, 2 skradania, 4 pajęczej wspinaczki, 4 widzenia w ciemnościach, 2 neutralizacji trucizny, 2 przyspieszenia, 4 potężniejszej niewidzialności.
Magiczny ekwipunek: płaszcz odporności +2, pojemna torba II, karwasze pancerza +2, pierścień ochrony +2
Inny ekwipunek: wszystko, co potrzebne złodziejowi




MadDog.
komentarz[34] |

Komentarze do "Łotrzyk Milo"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.021145 sek. pg: