..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Sejmitary Ith’arath


Tekst do ed. 3,5 Dungeons & Dragons



- Kim był Veneth i co wiem o jego broni? Do końca to nikt naprawdę za wiele nie wie. Mówi się, że był jednym z pierwszych „Łowców Dnia”. Wampir który się wyłamał. Pomyślałbyś? W każdym bądź razie mieszkał na wschód od Arrabar, w małym domku nieopodal jakiegoś cmentarza. Pewnego razu Veneth postanowił dokładnie zbadać ów cmentarz. Oprócz zwyczajnych nieumarłych paskudztw napotkał szczególne stworzenie, które rzekomo zamieszkiwało to miejsce od wieków. Stwór nie rzucił się zrazu na Veneth`a, chyba zakapował z kim gada. Powiedział, że jeśli łowca go oszczędzi, to ten da mu w zamian coś bardzo potężnego. Oszczędził do i dostał wielką bryłę zielonego kamulca. To chyba było coś cennego, bo inaczej łowca nigdy by tego nie zrobił. Wykuł z tego dwa Sejmitary i odtąd przy polowaniach na wampiry się z nimi nie rozstawał.
- I co się z nim stało?
- Zabiło go to, na co polował… tym razem naprawdę zabiło.
- A broń? Gdzie ona jest?
- Niestety przyjacielu, Veneth zabrał ten sekret do grobu.
- Więc sprawdzimy jego grób…


Sejmitary Ith’Arath to dwie potężne bronie wykute z Baatoriańskiej zielonej stali, przez łowcę wampirów Veneth’a oraz jego przyjaciela Athemiego. Są o wiele cieńsze niż zwykły sejmitar i o 1/3 dłuższe. Rękojeść jest pokryta skórą Nendylla, słonowodnej ryby, która zawiera miniaturowe rozliczne włoski i haczyki, co sprawia, że miecz lepiej i pewniej leży w dłoni. Co więcej rękojeści ozdobione są malutkimi szmaragdami, po dwanaście na każdej. Klinga połyskuje ledwo dostrzegalnym zielonym światłem, a przy zamachu sejmitar zostawia zielone smugi w powietrzu, unoszące się jeszcze przez sekundę. Są niezwykle lekkie i doskonale wyważone. Gdy dzierżysz oba czujesz przyjemną lekkość i swobodę. Po paru zamachach wyczuwasz ogromną moc drzemiącą w tych dwóch ostrzach.

Statystyki:
Rodzaj broni: sejmitar
Typ broni: jednoręczna (żołnierska)
Premia z usprawnienia: +3 (+5 przeciw wampirom)
Rozmiar: średni
Koszt: nie do nabycia
Ciężar: 1 kg każdy
Zasięg: -
Obrażenia: 1k8+3 (premia z usprawnienia) lub +5 (przeciw wampirom) + k6 (kwas) + paraliż
Krytyk: 18-20/x2
Rodzaj obrażeń: sieczne

Specjalne właściwości:
- 1k6 obrażeń od kwasu. Rzut na Wytrwałość ST 18 neguje.
- Broń otrzymuje premię z usprawnienia + 5 przeciw wampirom i wampirzym pomiotom
- Gdy w promieniu 5km. znajduje się wampir, ostrza zaczynają mocniej świecić zielonym światłem
- Zranienie wampira tą bronią uniemożliwia mu regenerację i przemianę gazową.

Restrykcje:
- Broń traci wszystkie swoje właściwości (łącznie z kostką obrażeń k8), jeżeli dzierży go istota o złym charakterze, lub posiadająca typ – nieumarły.

Ten artykuł powiązany jest z klasą prestiżową „Łowca Dnia”.

Visss.
komentarz[21] |

Komentarze do "Sejmitary Ith’arath"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Kamień z Nieba
   Download
   Aramil, cz. I...
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.124763 sek. pg: