..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0
Encyklopedia

[ A |  B |  C |  D |  E |  F |  G |  H |  I |  J |  K |  L |  Ł |  M |  N |  O |  P |  Q |  R |  S |  T |  U |  V |  W |  X |  Y |  Z ]

Athar
Athar - Frakcja powstała stulecia przed Wielkim Wstrząsem (Great Upheaval), niedługo po tym jak Dunn i Ciro spotkali się w Strzaskanej Świątynia (Shattered Temple). Dunn utracił swą rodzinę i majątek przez Posejdona i szukał na nim zemsty, natomiast Ciro, po stracie swego majątku na rzecz kościoła Lokiego, uważał, że bogowie przekupują swych kapłanów i wyznawców, by dzięki nim być nieśmiertelnymi. Postanowili razem zwalczać wyznawców bóstw i szukać istot o podobnym poglądzie.
Atar (Athar) o mało nie zostali zniszczeni w początkach swego istnienia przez Harmonium, lecz Pani Bólu (Lady of Pain) zainterweniowała i nie dopuściła do rzezi. Po tych wydarzenia frakcja zdecydowała się działać w mniej fizyczny sposób - zaczęli głosić propagandę, że bogowie są oszustami.
Wiele lat później doszło do pomniejszego konfliktu z Wierzącymi w źródło (Believers of the Source). Członkowie tej frakcji zaczęli wystawiać kapliczki swym znamienitym przedstawicielom na terenach będących pod kontrolą Atar (Athar). W odpowiedzi Atar (Athar) rozpoczęli akcję polegającą na wprowadzaniu w błąd i przeszkadzaniu w odwiedzaniu owych kapliczek (na przykład informowali odwiedzającego, że ktoś oczekuje go w innym miejscu). Przyniosło to efekt - kapliczki zamknięto, a wkrótce doszło nawet do sojuszu z Wierzącymi w źródło (Believers of the Source), gdyż stwierdzono, że pomimo przeszłych zatargów mają podobne filozofię i warto współpracować.
Do czasu, gdy przebywali w Sigil zajmowali się kontrolowaniem istniejących tam kościołów (ograniczali wpływy, sprawdzali przepływ funduszy).
W czasie wydarzeń związanych z Wojną Frakcji (Faction War) fakton (factol) Terrance trafił do Labiryntu (Maze) z woli Pani Bólu (Lady of Pain), jak wielu innych przywódców frakcji. Sama frakcja zachowała neutralność i nie brała czynnego udziału w potyczkach na terenie Miasta Drzwi (City of Doors). Po Wojnie większość członków opuściła Sigil, a pozostali zeszli do PodSigil (UnderSigil). Frakcja ze świata Planescape z uniwersum D&D.
dodał: Ivelios




© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.016804 sek. pg: