..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0
Encyklopedia

[ A |  B |  C |  D |  E |  F |  G |  H |  I |  J |  K |  L |  Ł |  M |  N |  O |  P |  Q |  R |  S |  T |  U |  V |  W |  X |  Y |  Z ]

Grabarze
Grabarze - Jest to bardzo stara frakcja, przypuszczalnie nawet najstarsza. Założył ją Skall i przewodził nią z pewnością od samego początku po Wojnę Frakcji (Faction War), gdy został uwięziony w Labiryncie (Maze) jak wielu innych faktonów (factols). Przed Wojną frakcja nie doświadczyła wiele interesujących wydarzeń, gdyż Grabarze (Dustmen) nie wchodzili w konflikty z innymi. Jedynym wyjątkiem było zamieszanie spowodowane przez Karillę Mavasil, członkinię Stronnictwa doznań (Society of Sensation). Pewnego razu zapragnęła ona doświadczyć "ostatecznego poznania" - Śmierci. Jeśli Grabarze (Dustmen) nie pozwoliliby na wykradzenie jej ciała z Kostnicy (Mortuary), to zapewne doszłoby do otwartego konfliktu z jej frakcją. Karilla została wskrzeszona, lecz ostatecznie wstąpiła w szeregi Grabarzy (Dustmen). W czasie Wojny frakcja zachowała neutralność, a po jej zakończeniu formalnie rozwiązała się by móc nadal pracować w Kostnicy (Mortuary) - w innym przypadku jej członkowie musieliby opuścić Sigil.
Filozofia: Życie jest jedynie żartem, sprytną sztuczką. W rzeczywistości Życie nie istnieje. Wszyscy jesteśmy martwi, lecz nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Spytacie więc czym są wszystkie światy? Odpowiedź jest prosta - to cienie poprzedniej egzystencji. Nie uważacie, że gdybyście byli żywi, to nie byłoby tego całego cierpienia i niedoli w wieloświecie? Oczywiście, że nie! Życie powinno być świętowaniem i odczuwaniem pozytywnych odczuć. Natomiast egzystencja jest niema i ponura, pełna bólu i cierpienia. Wy to nazywacie świętowaniem? Egzystencja jest jedynie żartem z prawdziwego Życia. Faktem jest, że wszyscy są martwi. Różnią się tylko stopniem swego uśmiercenia. Mieszkańcy Pierwszej dopiero rozpoczynają wędrówkę po świecie zmarłych, mieszkańcy planów są nieco dalej, a najbliżej końca są dusze błąkające się po planach. Natomiast chodzące trupy osiągnęły ostateczną czystość, uwolnili się od pasji i zmysłów. Powinniśmy wszyscy dążyć do osiągnięcia tego celu - stania się prawdziwie umarłymi. Kroczenie ścieżką Śmierci nie jest proste. Wpierw trzeba zrozumieć swe "Życie" w pełni nim będzie można wkroczyć w kolejne stadium. W innym przypadku śmierć pójdzie na marne i trzeba będzie zaczynać od początku. Z tego powodu przestrzegajcie tych słów: Respektujcie Śmierć i nie ważcie się jej traktować jak sługę. Symbol: Wydłużona czaszka, ustawiona przodem, z kościaną obręczą, na purpurowym tle. Frakcja ze świata Planescape z uniwersum D&D.
dodał: Ivelios




© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.016810 sek. pg: