..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » MENU

   » OGÓLNE

   » KOMNATA BG

   » KOMNATA MG

   » POLECANE

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0
Encyklopedia

[ A |  B |  C |  D |  E |  F |  G |  H |  I |  J |  K |  L |  Ł |  M |  N |  O |  P |  Q |  R |  S |  T |  U |  V |  W |  X |  Y |  Z ]

Mędrczyk
Zjawa, duch wprawdzie nie nieżyczliwy ludziom, ale mimo to niezbyt przez nich lubiany. Posiada niezwykłą zdolność czytania w umysłach nawet odległych od siebie istot. Ubłagane mogą nam powiedzieć, co myśli wybrana przez nas osoba, a nawet zwierzę. Ale za przysługę zawsze żąda zapłaty. I zawsze będzie to czyjeś życie, przez co są uznawane za istoty mordercze i bezlitosne.
W Niwii przybierają postać niskich staruszków o rzadkich, białych włosach i lwich łapach.
Przyzwanie mędrczyka jest gusłem, jednak wymagającym od guślarza wielkiej mocy, uświęconej łaską Welesa.
Mędrczyk nigdy nie przybywa niewzywany.
dodał: Scarlet_Rose




© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którą edycję Dungeons and Dragons grasz?
3.0
3.5
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   R. A. Salvato...
   Forgotten Rea...
   Szpony Larenil
   Leśna Zbroja
   Kamień z Nieba
   Troy Denning ...
   Mistyczny Woj...
   Aramil, cz. I...
   Download
   Na początek

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.021024 sek. pg: